Gizce23 Düşük sonrası ne zaman hamile kaldınız acaba hamile kalmakta sıkıntı yaşıyan oldumu ? Cevap veren herkese teşekkür ederim.
Nurtrky Gizce23 düşük sonrası kendi isteğimle 6 ay korundum sonrasında 1.5 seneye yakın bekledim olması için biraz zor oldu sorunda yoktu anlamadm yani Rabbim isteyen herkese versin🌸
agustosannesi1 Gizce23 ben düşük yaptım ama kürtaj olmadığım için sadece 1 regli bekledim. Ama 2. Ayda hamile kaldım çok şükür. Bir kere hamile kalmışsanız inşallah tekrar hamile kalabilirsiniz bu benim tesellim olmuştu.
sumeyraballl Gizce23 kürtajın 5. Ayında kendiliğnden hamile kaldm çocuk konusu aklmda yoktu düşünmüyodk eşimle korunmadm da kendiliğnden oldu
Gizce23 Nurtrky 2 yıl sonrasında tedavıyle olmustu o yuzden tekrar aynı surece gırmek ıstemıyorum beklersem ya yıne olmazsa dıye ıcımdde korkular var Rabbim kimseye aratmasın inşAllah
Gizce23 agustosannesi1 bende öyle dusunuyorum bir kere olduysa bır daha olur bazıları biraz beklenmesı taraftarı bende kurtaj olmadım o yuzden beklemesem mı acaba dıyorum bırde dusukten ne zaman sınra adet oldunuz acaba
agustosannesi1 Gizce23 1 regli beklenebilir daha sağlıklı olur. Ben hormonlarımın düzene girmesi için hayıt otu tohumu ve testere dişlisi aslan pençesi içmiiştim o yüzden tam 28 ya da 30 gün sonra regli olmuştum.
Bebek9898 Korunmadık oldu olayını nasıl yapıyosunuz banada deyin😂 5 ay oldu kürtaj olalı hala hamile kalamadım🤷♀️ 🙃
Melihanyaln Gizce23 düşük yaptım ama kürtaj olmadım 3 ay sonda hamile kaldım şimdi 3 yaşında oğlum 🙏🥰😊 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen herkesi evlat sahibi yapsın inşallah 🙏🙏🤲
Birminiksusamtanesii Gizce23 kurtaj oldum 1 sene sonra kimyasal gebelik gecirdim ertesi ay hamile kaldim suan 16 aylik ve kazayla hamile kaldim tekrar 5 haftalik istedikce zor oluyor istemezsen oluyor test ettim onayladim 😂
Kloveg Bende kimyasal gebelik geçirdim kürtaj olmaya gerek yoktu kendiliğinden düştü.5 gün sonra kanamam bitti.1 ay regli oldum şuan 13 haftalık gebeyim.
Selen37 Ben düşüğe bağlı kürtaj oldum 6.haftalıkken doktorum kesinlikle 3 ay korun dedi rahimin kendini toplaması için. Dinlemedim diğer ay hamile kaldım kimyasal oldu. Sonra 3 ay korundum, 3 ayın sonunda hamile kaldım 13+4 şükür 🙏