Busraors Hatice4446 ya benim hiç adet sancım olmuyordu neredeyse çok nadir oluyordu onu da hatırlamıyorum sabah kontrole gidicem inşallah yatış verir hayırlısıyla doğum yapar rahatlarım artık dayanamıyorum 🥺🥺😍
Aysunduruu Ayss1234 sürekli orda bir ağrı var ama dayanilmyacak gibi değil beyaz akıntı başladı bakalım
Ozge890 Hatice4446 normalde adet agrisi yaşar gibi ağrılar yaşıyordum ama bu seferki agri bambaşka cok şiddetli canim cok yakıyor yorganı ısırıyorum ağrıdan belimde var bu ara ara kasıklarimada giriyordu
gullcannn Hatice4446 37+5 haftalığız. Sabah çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık var dedi. 60 a çıkan sancılar var nst de. Artık doğurmak istiyorum çünkü bebeğim biraz iri son haftayi bulursak normal doğum yapmam zora girecek. Bol bol yürüyüş pilates yapıp hurma yiyorum. Dünde baya yapmıştım ondan sonra bugün nstde sancılar cıktı umarım artık gelir https://resimyukle.io/r/juhsM5yeG5 bu da nstm
bellakey gullcannn aynı gündeyiz. Bizim kız da iri gidiyor. Hem kilo hem baş çevresi olarak. Sizin ölçümler kaç? Doktorunuz normal doğurabilirsiniz dedi mi?
Busra2706 Hatice4446 37+3 bende herşey yolunda fakat bebek kanala girmemiş cumartesi günü tekrar kontrolüm var hala girmediyse sezaryen günü verecek doktorumuz
gullcannn bellakey Bugün 3500 kilo 52 cm de boyu oğlumun. 4 kiloya kadar doğurursun ondan sonrası riskli dedi bende bir an önce doğurmaya çalışıyorum 4 ü bulmadan bu hafta