Aryapoyraz ftmlgz sadece İpek daha güzel olabilir feryal pek duymadığım icin kulağıma hos gelmedi ama önemli olan sizin beğenmeniz bizimki fikir 🤭
ftmlgz efelettin feryal zorunlu değil ama eşimle birlikte çok begendık vr ilk isim o olsun dedik ama ikinci olarak koyup koymamakta çok kararsızız
ftmlgz yelizyeliz eşimlede bunu düşünüyoruz ileride zorlanır mı diye bir yandan da istediği ismi kullanır mı dıyoruz kararsızız:)
ftmlgz Aryapoyraz teşekkür ediyorum fikriniz için ipek ismini bende çok seviyorum ama feryal ismi içimize çok sindi