Herkese merhaba bugün içimde bir şüphe olarak kalan bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum. Geçtiğimiz günler de rahat 2 hafta boyunca eşimle üst üste tartışmalarımız oldu diyebilirim sonrasında hep korktum hani hamilelikte sıkıntı ve stres bebeği çok kötü etkiler diye herhangi bir kanamam olmadı fakat eşimin covid testi pozitif olduğu için hastaneye gidemedim yani kontrol günlerim de geçti açıkçası önümüzdeki haftaya kadar da gidemeyeceğim sizce bebeğime birsey olmusmudur eşimle olan tartışmalarımız sonrası kalbi falan durdu mu acaba diye çok korkuyorum aşırı tedirginim şu an 3 ayın içindeyiz 13+2 yiz lütfen bilgi verirseniz çok sevineceğim 🙏🏻