Cerenasr1 36+2 yiz biz de. Normalde de hareketli bir oğlum var ama bugün ekstra ekstra hareketliydi. İnsan çok hareket ediyor, çok sert vuruyor diye korkup evham yapar mı hiç, yaparmış valla. 5 dk hareket etmese ayrı bi dert, etse ayrı bir deert. Hareketlerini de baya yukarıda hissediyorum, göğsümün altını tekmeliyor sürekli, hiç mi uyumaz diyorum kendime.. sizde de oluyor mu acaba böyle bir şey? Buna ilaveten oldukça agirlastim, ve artık ödem ben geliyorum, hatta geldim diyor. İlk defa alyansimin parmağıma girmemesiyle yuzlestim. Yeri geliyor 10 dakikada bir lavaboya gidiyorum. Ve sürekli uykum var, uyuyamıyorum ama hep uykum var. 🙄