Rabia424 Merhabalar, bu haftalardaki olup benimle aynı durumda olan var mı acaba? Aşağıda baskı hissediyorum ve bugün ikide bir bıçak gibi bir ağrı girip çıkıyor. Normal bir durum mu acaba ? Yoksa doktora gitmeli mi ?
Kaderimm Rabia424 35haftalik olduk hayla devam ediyor dediğim şeyler bende de normal olarak gözüküyor cnm
Rabia424 Kaderimm acaba sancı fln oluyorda farketmiyor muyum diye korktum. İlk çoçuğumda sezeryan olunca bilmiyorum sancı fln yaşamadım
Kaderimm Rabia424 Çok tereddutte kalırsan gozuk cnm bı doktora ama kadın doğum uzmanının evinde çalışıyorm böyle şeyler normal diyor
Rabia424 Kaderimm dinlenince de geçmiyor maalesef . Belim ve karnımda ağrıyor . Enfeksiyon fln herhalde .