2inciannelik Edaekicii canım 11 ve 12 de kız dedi 16 da erkek dedi pipiyi gösterdi bak bu da fotoğrafı bir oğlum var benim diyorum inşallah yanılır ama bariz belli https://resimyukle.io/r/lRQ7WWOO5j senin de böyle mi
Tuubacvk ceyliiiiii 3buçuk aylıkken büyük ihtimalle erkek dedi bugün 16+3 olduk bugün de kesin kız dedi
Tuubacvk ceyliiiiii bacak arasını gösterdi bugün çok belli kız olduğu bacak arası boş 😂 
Nurhanimm Edaekicii Doktir tecrubesi cok onemli 11 haftada tahmin etti doktir kizi andiriyo dedi sadece kizmis yinede ama arada olur normal yani
Seherucr Edaekicii benim ilk kızıma 6 ayına kadar erkek demişti doktor sonra kız olduğunu öğrenmiştim