Yuceroglu Böyle sanki adet olacakmışım yada ilk günüymüş gibi ağrı geliyor 30 40 sn sürüyor. Kasıklarım da dolu dolu ağırlık var sanki. 36+2 deyim. Ne sancısı oluyor bu ? Doğum sancısı olsa nst de çıkar diyolar