Aslglen İstanbul florance da sezeryan olacağım. Plesenta yaşlanmasın olduğu için yarın belli olacak doğuö tarihim.
Nurayuzun Merve77 canım merhaba hayırlı olsun memnunmusun ilgiden bende ilk başlarda gidiyordum ama Medipole döndüm
Merve77 Nurayuzunyook degilim aslinda bu ikinci dogumum sezeryan olucak ilkinden de ikincisindende memnun degilim ama mecbur gidiyorum bu seferki doç.dr emel hanimi sevdigim icin
Nurayuzun Merve77 bende camlikahvede oturuyorum ama ilk başlarda hiç memnun kalmadım beni bilmeden çok korkuttular falan direk bıraktım yakın olmasi cok iyidi aslında benim için hayırlı olsn senin bu arada sağlıkla kucağına al
Arasinannesi Ayseyilmaz85 Çok beğeniyorum bende o doktoru ama kadında daha rahat ediyorum diye elif hocayı tercih ettim
Duruannesi ElisaNur son 24 bizim de bakalım hayırlısı ☺️ Hazırlıklar tamam gibi ufak tefek çıkıyor yine de