Merhaba kızlar, genelde hamilelik süreci için doktor soruyoruz ama doğum anı için doktorlar ve hastaneler hakkında pek yorum ve bilgi yok.. Diyarbakırda doğum yapmış arkadaşlar doktorlarını, doğum şekillerini, hastanelerini, nelerden memnun kalıp nelerden memnun kalmadıklarını yazabilirlerse hepimiz için faydalı olur 😊
Örneğin Ocak ayında bir arkadaşım genesiste doğum yaptı sezeryan yöntemiyle, doktorundan memnundu fakat hastane hemşireleri vs çok kötüydü