Selam ballar aklıma birşey çoook takılıyor 35+3 şükür dogum yaklaşıyor.. Diyelimki dogum sancıları başladı bebek hareketlerini hissedermiyiz? Yani nasıl oluyor yaşayan annelerimiz hatırladığı kadar anlatsa çoook güzel olur.. Böyle adet sancısı giriyor diyorlar ya bebek hareketlimi peki nasıl oluyor