Anneler merhaba bugün kontrole gittiğimde bebeğimin sıvısının aşırı fazla olduğunu öğrendim genellikle şeker hastası annelerde bu durum olurmuş çok şükür şekerim de yok bu durumu yaşayan var mı bebekte genetik rahatsızlık olursa da olabiliyormuş bilgisi olan yardımcı olabilir mi teşekkürler 🌸