Orta dereceli fyata sahip olduğunu dusunuyrm bebeğim ilk doğduğunda sleepy kullnmştm çok memnun kaldm bya bir sure kullndk sonra dn daha uygun fytalı olan baby turco ve 101 bezini kullndm gayet güzel ve kullnslı hmde uygun fytlı prima ve molfıx fazla pahalı