Meliskam Kizlar post acmistim gobek deligim agriyor sanciyor …uzaninca geciyor … doktoruma simdi yazdim yarin mutlaka ama mutlaka gel dedi 🥺 acaba korkulu birseymi çok korkuyorum 16 haftalik hamileyim
Yagmr000 Meliskam inşallah korkulacak birşey yoktur bende de olmuştu Göbek iltihabı oluşmuştu ama tabi o zman hamile değildim
Mavi34 Meliskam inşallah önemli birşey yoktur benimde aynı ağrı var benide sonucundan haberdar edermisin
ZumrutHanim Meliskam yarina kdr sakince bekle uzaninca gecmesi iyiye isaret. demekki kendini yormucan kasmican yarinki sonuctan beni etiketle haberdar et
Meliskam ZumrutHanim canim korkulacak birsey yokmus ultrasona girdim normal hersey sendede varsa bi git sende