Kızlar selam. 37+6 Bu gün ilk kez çatı muayenesi yaptırdım. Ebe 2 cm açılmam olduğunu söyledi. Ama çatımın dar ve basık olduğunu da söyledi. Nstde çok minik sancılar çıktı. Doktorum Pazartesi gel tekrar çatı bakalım ona göre net konuşuruz dedi. Sizce hem darlık olup hem açılma olması normal mi? Var mıdır bilgisi olan arkadaşlar? Ya da bu şekilde olup normal Doğum yapan var mı? Teşekkür ederim şimdiden