AAA34 canım önermeyen doktorlarda var ama çoğu zaten öneriyor aşıyı. Yani burada herkesin doktoru kişinin kendisine özgü tavsiyeler veriyor. Benim doktorumun bana söylediği şeyin sana ne gibi bir yararı olabilir ki? Bu kadar basite almayın her şeyi. Doktorunuza değilde buralara güveniyorsanız bırakın gitmeyin doktora. Benide lütfen yanlış anlamayın, sizin aşıyı olmanız ya da olmamanızın bana ya da bebeğime verdiği bir zarar, yarar yok. Ya da buradan aldığınız yanlış, doğru bilgide beni ilgilendirmiyor. Sadece sizin için söylüyorum. Çoğumuz burada çoğu şeyi soruyoruz ama bazı şeyler direk doktorla görüşülmeli, doktor ne diyorsa o yapılmalıdır. İyi akşamlar, sağlıcakla kalın💐