Meb arkadaşlar sonunda bende doğum yaptim. O kadar uzatmycm çünkü bebişim her an aglayabikir🙃
Dün 41. Haftamı doldurduğum ixin yatisim verildi baş geliş oldugi icin normal denildi tabii şancı olmadığı icin suni verildi bi 4 saat kadar suni şancı çektim dayanilmazdi 4 defa açıklık var mı diye kontrol ettiler ben bu kadar açıyacağını tahmin etmezdim canım çok yandı hele ilkinde kanamam oldu. 4 saat in sonunda hic açıklık olmadı doktor sezeryan da karar kıldı sezeryan a girdm tabii biraz soğuktu titreşim ama korkmadım cnku ilk doğum haneye girdiğimde çok korkmuştum o korkumu attim . Anestesi verdiler 5 saniye sonra hic bisey hissetmedim 5 dakika içinde de bebegim geldi hafif bi bastırma oldu suni sancidan çok iyiydi ama. Sonra dikiş derken yarim saat geçti. Ameliyattan 6 saat sonra hemen yürüdüm yürümeseydim şuan bu durumda olamazdım masallah şimdi iyiyim . Ara ara yürüyorum. Agri kesici yapıyorlar zaten pek bisey hsset rmiyorsunuz. Kısacası abartılacak kadar değil sezeryan o kadar ağrılı değil yurumek çok önemli. O esnada dişinizi bırak sıkın yürüyün bol bol. Neyse ki yarin çıkıyoruz Insallah. Şimdi bebişim uyuyo korkarak yazdım heran uyanır diye saçma olduysa kusura bakmayın. Meral ettiğiniz bisey varsa yardımcı olurumm🙃🙃😘🥰