Yenigelin543 Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptirdim açlık şekerim 74 tokluk şekerim 121 çıkmış bu değerlere göre bende gebelik şekeri var mı yani :(
EmineYavuzhan1 Yenigelin543 Açlık kan şekeri gayet normal 90ın altında olması bekleniyor toklukta 1.saatte mi çıktı 121 2.saatte mi