69eyma csnım valla ben epilasyon aletiyle aldım hep hamileliğim boyunca. Son doğuma gittiğimde de eşim yaptı epilasyonla. Ağdayı üni zamanı yapıyordum başka yapmadım hiç. Ağdaya alışkın değilm hiç. Tüy dökücü hiç iyi değil zaten sizi çok idare de etmez hemen çıkar diye düşünüyorum.