Evet biliyorum herkesin betadı kendine özel kıyaslanamaz ama pazar adet olmam gerekiyordu olmadım pazartesi sabah evde test yaptım pozitif olunca kan verdim 797 çıktı sonucum kendi doktorum yarın çağırdı muayene için dün 4+1 Di normal bir değer mi acaba