Dunyabebek Selam kizlar 7+4 teyim sabahları kusmakla başlıyor. Hap yutuyorum o da çok uyku yapıyor. Mutfağa girip yemek yapamıyorum bulaşık vs canim istemiyor çamaşır dürmek banyo yapmak bile istemiyorum bazen ye iç yat modundayim.
UraSsmom Dunyabebek İlk zamanlar bende öyleydim 15 haftada filan ancak geçti cnm. Eşim yemek getiriyordu akşamları ama sabah biraz zaman bekledikten sonra kahvaltı yapabiliyodum bide oğlum var mecbur yani. İnşallah zamanla geçer
zehranurr Dunyabebek 25 haftalığım bulantım kalmadı pek fazla ama geri kalan her şeyi hala yaşıyorum😂😂 oturduğum koltuk göçtü artık😂 kuluçkaya yatmış gibi oluyorum 😂
Sakinem212 Dunyabebek hap bendede sadece uyku yaptı bulantımı bir gram azaltmadı yemeği eşim yapıyor ev işi bile yapamıyorum bir an önce 4 aya girmek istiyorum o zaman biraz azalır diyorlar.
elifemirasaf Dunyabebek ben o dönemde ailemin yanına gittim küçük kızımda olduğu için ilgilenemedim prilam kullanıyorum gece yatmadan biraz idare ediyordu şimdi 14. Hagtadayım daha iyiyim ama akşamları hala devam ediyor
Aysobaciniz Dunyabebek ilk zamanlar öyle oluyor canım bende öyleydim hatta 4. Ay bitene kadar öyleydim yemeğimi annem yada kayınvalidem yapar gönderirdi bulaşığı bile eşim hallederdi, hep böyle olacam diye düşünüyordum ama atlattım çok şükür.