Öncelikle Allah kolaylık versin, yardımcınız olsun inşallah 🤲🏻 Çok şükür benimki çok rahat geçti. Ameliyathaneye girerken korkudan ölecektim ama hiç korktuğun gibi olmadı. İğne acımadı bile, devamı o kadar kısa sürdü ki anlayamadım. 5 dk sonra bebeğimi gördüm, 15 dk sonra ameliyat bitti odaya geçtim. Sonrasında sürekli ağrı kesici verdikleri için hiç ağrım olmadı diyebilirim. Kalktım, bol bol yürüdüm, sıvı tükettim. Gazım çıkmadı ama hemşire toz şeklinde bir ilaç verdi içtiğim gibi halloldu 😊 eve geldikten sonra ise inanın parol dahi içmedim. Ağrım çok hafifti. Yavaş hareket ederek çok çabuk ayaklandım. Herkesin bünyesi Farklı ama Dayanılamayacak hiçbir şey yok inanın. Hiç stres yapmayın. Bana hep çok ağrım sızım olacak gibi konuştu herkes çok stres yaptım o yüzden ama siz ferah tutun içinizi. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗