MerCih ben 4 ay doktor takibinde folidoce kullandım. Sonra sıkıldım doktora gitmekten aynı verdiği folidoce ilacı bittikçe düzenli olarak her gün 1 tane kullandım. 9 Ay sonra hamile kaldım, şu an 19 haftalık hamileyim. Ama onun öncesinde doğum kontrol hapı kullanmıştım. Doktorlar hamile kalmadan 3 ay önce kullanılmaya başlanması gerektiğini söylüyorlar, bebek istiyorsanız bence bırakmayın 👍🏻