ZeynepYeilyurt Benim ilk 28.haftalarda olmuştu sanırım şu an 33 olucam.İlk duyduğumda bilinçliydim daha önce bununla ilgili burada bir kaç post okumuştum.Doktoruna soranlarda net bir cevap alamamış,eklem sesi diyen var sus sesi diyen var.Ama bildiğin çıt çıt ses geliyor.Ben şahsen endişelenmiyorum,aksine bayılıyorum bebeğimden gelen sesi duyduğum için😊