Bana henüz kullanmak nasip olmadı ama çok abartmadım bebeğin gelişimi nasıl olur bilemediğim için. Toplam 10 takım anca almışımdır duruma göre alınır her yer mağaza dolu diye düşündük eşimle yoksa sonra elimizde patlayacak zaten ortam pahalı. Eminönü ile ilgili geçende Bi arkadaş cok uygun çeşit çok diye yazmıştı bende pişman oldum keşke Bi baksaydım oraya diye