Dilarass tek kelimeyle muhtesem bir doktor. Kesinlikle gitmenizi oneririm. Ben ilk bebegimi kaybetmistim o yuzden bu hamileligimde Ece hanımi duydum ve ona gittim. Hic bir doktorun anlamadigi sorunumu anladi ve tedavi etti. Cok iyi kalpli guleryuzlu bir doktor. Detayliya da onda girdim. Herhangi bir kurum anlasmasi yok. Ucreti nakit olarak aliyorlar. Ben 11 hafta once gitmistim yani 23.haftamda o zaman 500tl di smdi fiyat degisti mi bilmiyorum.