DanielleAlp Merhaba :) Ben İngilizim. Türkçe için özür dilerim. Kuşadası'nda, 37 haftalık hamileyim. Devlet hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Kocamın benimle olabildiği zamana kadar bilmek istiyorum. İngiltere'de koca tüm doğumlar için kalabilir. Burada farklı anlıyorum. Ebe ne zaman kocama gitmesini söyler?
Liladrian DanielleAlp Merhaba, Türkçeniz gayet güzel. Öncelikle hayırlı, sağlıklı doğumlarınız olsun. Devlette eş alınmıyor genelde benim bildiğim. Ama yine de doğum yapacağınız hastaneye sorun, daha net bilgi alabilirsiniz.
Deletedmom18 DanielleAlp eşinizi Doğuma almazlar canım Türkiye’deki devlet hastanelerinde muayeneye dahi almıyorlar
Deletedmom18 DanielleAlp boşuna çenenizi yormayın çoğu özelde dahi alınmıyor imkansız gibi birşey söylediğiniz hayırlı doğumlar
cennetinsusu DanielleAlp Canım Üsküdar Zeynep-Kamil hastanesinde gebe eğitim var eğer ki eşinle birlikte o eğitime katılırsan. Eşler doğuma girebiliyormuş. Eğitime katılması lazım eşinizin tek şart 😊 O hastaneye özel bişey. Başka hastanelere de sorun tabi ki de 😊 sağlıklı doğumlar
AyaGndoanSeluk Devlette kadın dogum acil yataklı servis doğumhane hiç birine erkek alınmıyor. Yanılızda bi bayan götürün
esrmhmt Devlet hastanesinde kocanız odada olduğunuz zamanlarda yanınızda kalacak diğer anlarda yanınıza alınmıyor örnek veriyorum sancı odasına alındınız ve bir çok bayan ordaysa erkek giremiyor👍 Doğum esnasında yanınızda olması zaten imkansız😞
Beybeybi DanielleAlp ay benim esim iki dogumunda ysnindaydi bas ucumda saatlerce bekledi ve bunda da yaninda olacak keske yaninizda olsaydi cok destekci oluyorlar insan kendini guvende hisediyor 😍🌺
ZeykemKaya DanielleAlp eşiniz yanınızda durur ancak odada malesef doguma gıremıyor ozellıkle devlette kesınlıkle