Kızlar normalde adet zamanımdayım şuan 21+5 olduk ve aşırı şiddetli altım agrıyor parçalanıyor sanki normalde oluyordu rahimde kramp çıkıyordu ama bu sefer nefesimi kesiyır acaba bebek mi gelişıyor krampmi giriyor pazartesi detaylım var onu bekliyorum yaşayan varmı