Sibelmrt Kızlar 31 haftada yım bebegın amniyon sıvısı sınırda dedı radyolojı uzmanı doktor kontrol etmesi gerek dedı gıdıcem doktoruma ama benım gıbı olan varmı ne yaptınız doktorunuz ne dedı sıze bu konuda