Funda2735 20 haftalık oldum ve hemen hemen he eğin yağ sürerim çok zayıf olarak hamile kalmadım karnımda 4-5 büyük çatlak oluştu önlemek istiyorum kesin öneriye ihtiyacım var 😏
Denizyildizii Funda2735 cnm neler yaptım kullanmadığım şey kalmadı. Hamileliğimi öğrendiğim gibi lierac başladım ona rağmen çatır çatır çatladım😅
BegumIscanTunc Funda2735 😭😭 33 haftalık olduk catlak kremi kullanmama rağmen dün göbüşün altında hafifçe catladigimi gördüm 🥺🥺 bu Zamana kadar yoktu ne ara catladigimi bilmiyorum bile 😭
Naz_01 Funda2735 ben sadece vazelin kullanıyorum 32.haftamdayım çatlağım yok.etrafımdaki bir kaç kişi en iyisi vazelin iki çocuk doğurdum hiç çatlağım olmadı deyince bende hamileliğin başından beri sadece vazelin kullandım.tabi kişiyle alakalı da olabilir bu durum
Funda2735 Naz_01 bi tanıdık streç le sarıyorum yağları sürüp dedi 9 aylık bir tane çatlağı yok gerçekten de ya
Duygus97 Funda2735 ya genetik diyorlar ya doğru gerçekten de sanırım 😐 ben de dikkat ediyordum çatladım ve aşırı kaşınıyor yerimde duramıyorum kaşıntı dan yanıyor sıcakta Karnımın altı Bi de karnım aşağıda 😔🥺
Tugce11 Funda2735 hamileliğimin sonuna kadar yağ kullandım son hafta çatladım öyle kaldı geçmedi ümidimi yitirdim 😂
Duygus97 Funda2735 ya ne güzel o zaman bu tez de çürümüş oldu 😐 benim annemde cok var bende de olunca demekki genetik demiştim. Zor ya sadece çatlasa neyse sonrası kaşınma yanma acı sağlıkla gelsinler de inaşallah katlancZ mecbur 🤗
orkidehaniimm Funda2735 vücudu nemli tutmak güzel birşey evet ama yapın çatlamaya müsaitse ne yaparsan yap çatlıyor malesef, tamamen yapıyla alakalı olduğunu düşünüyorum ben
Gururunannesi Funda2735 bnm de oldu 29 haftalıgim şuan alttan geliyor sürüyorum her yağ fln ama nafile aldı başını gidiyor
Hellobaby2 4.ayımdan beri hergün lierac ve saf zeytinyağı sürdüm. Şuan 38.haftamdayım hiç çatlamadım canım. Ama şöyle kullanıp çatlayanlar da var🙄