greybrde SedaNur00 zeyd mirza komşumun oğlunun adı doğulu kendileri doğulu ismi onların çok sık koyduğunu söylemişti ben ilk kez duymuştum
Ayseee3434 SedaNur00 kötü diyenler neden kötü der anlamis degilim.gayet kulaga hos gelen abartili bir isim degil.bence hos yani
mavi_kus SedaNur00 anlamı güzelmiş ama isim olarak pek alışılmadık kulağıma pek hoş gelmedi benim Türkiye de 4 bin kişide varmış ☺️ Ben tercih etmezdim sanırım