ArifeAhmet Kaynanasıyla eşiyle olan problemini anlatan bayanları anlamıyorum bende eşimle kaynanamla problem yaşıyorum bazen Eminim çoğu kişi yaşıyordur ama bu sizin özeliniz ben kendi aileme bile bu sorunlardan bahsetmeye cekinirken siz nasıl buraya post açıp yazıyorsunuz şaşırıyorum tamam içinizi dökmek istiyor olabiliyorsunuz ama zaten hamilelik herkesi yıpratıyor her açıdan bide sizin sorunlarınızı okuyup moralimizi bozmayın herkesin sorunu var kimin yokki burda hamilelikle ilgili bilgilenecegimiz ve fikir alışverişinde bulunacağımız şeyleri konuşsak Eminim herkes daha çok memnun olur.
Deletedmom18 ArifeAhmet arkadaşım doğru diyorsunda burası forum herkes istediğini yazıyor kimseye birşey diyemeyiz ki okuma diyecekler sana sende haklısın illa okunuyor kimseye bunu anlatamazsın burada birazdan topa tutarlar seni Çan’ını sıkma
Liladrian ArifeAhmet Okuyup okumamak değil aslında mesele. Herkes istediğini paylaşabilir ama zaman geçirmek ve bilgi edinmek için foruma girdiğimde hep bu tarz konulardaki postların üste çıktığını, cevap aldığını görmek biraz sıkıyor. Halbuki daha çok hamilelik, lohusalık vs gibi konulardan konuşsak ne güzel olur 🖤
Umrankement ArifeAhmet hamilelikte stres bool . Insanlar dertlerini paylasiyor birbirleriyle . Zaten bilgi almak istediginiz bi konu varsa o esnada siz port acarsiniz . Bu uygulamada her konuya yer var . Gormek istemiyorsan acmazsin bu kadar basit . 😌 sonucta uygulamayi indirirken sohbet yasaktir tek bilgi paylasilir yazmiuor 😋 herkez ozgur 🤚
ArifeAhmet Eliffff sonuçta post attıklarını görüyorum artık açıp bakmıyorum zaten ama postlarda gördüğüm için bunu yazma gereği duydum zaten birde en çok mesajları alan post olduğu için sürekli karşıma çıkıyor
ArifeAhmet Liladrian aynen öyle hep üstlerde olduğu için şikayetleniyorum zaten girip önceden okuyordum ilk katıldığım zamanlarda artık okumuyorum ama surekli karşıma çıkıyor
ElifSencan123 ArifeAhmet kesinlikle katılıyorum size..hamilelikle ilgili bir post açtım dün tek bir cvp dahi bile yazılmadı ama kaynanam la açmış olsaydım eminim 100 ü bulurdum. Ben anlamadım burası hamilelik programı degilmi birde eleştiri alıyoruz öyle deyince de. Benim de kaynanamla hatta 2 kaynanam var biri öz biri üvey ikisiylede görüsüyorum mecburiyetten ve öyle çok sorunlarım var ki onlarla ilgili buraya 2 kaynana diye başlıklı bir post açıp anlatsam cvp yazmaya yetiştiremezdim sanırım 🙄🙄
Deletedmom18 Umrankement arkadaşım bu yorum da ağır biraz görmek istemiyorsan açmazsın ne demek şimdi bizde sana mı diyelim görmek istemiyorsan bu postuda açmasa idin biraz daha ılımlı konuşursak daha güzel anlaşırız sonuçta hepimiz hamile anne adaylarıyız
Demir ArifeAhmet Hiç dikkatimi çekmez,kolay kolay da girip okumam,derdini paylaşmak isteyenleride anlarım.Fakat bende forumda daha çok hamilelik ve doğum sonrası başlıklarını görüp faydalanmayı isterim👍🏻 Ama adı üstünde forum,özgürlük yani😊
Deletedmom18 ArifeAhmet kız ben sana kötü birşey demedim yanlış mı okudun acaba haklı olduğunu savundum zAten tekrar okur musun? Yazdığımı 😊
Mosimosi İsteyen istediğini yazar kime ne? Ben asıl hergün " tetenoz, sezeryen, ultrasyon, loğusa pijaması" bilmem ne başlıklarını defalarca görmekten bıktım. Kaynana başlıkları en azından birbirinden farklı oluyor.
ArifeAhmet Mosimosi uygulama hamilelikle ilgili bir uygulama kaynana dedikodusu değil herhalde. Buradaki insanlarda hamile doğal olarakda sizin bu dediklerinizi sormakta haklılar anormal olan sizin kaynana postları farklı en azından demeniz. Bence bu formu kimleri kullandığına bakarsanız bıkmazsınız o sorulardan.
Liladrian Mosimosi Keşke kaynana postlarını okuyacağınıza, şikayet ettiğiniz başlıkların doğru yazılışını öğrenip okusaydınız hanımefendi. Annelerdeki bu hoşgörüsüzlük, negatiflik niye hiç anlamıyorum.
Deletedmom18 Mosimosi bir tv programı açın o zaman gelin kaynana sorunları ile alakalı baya değişik geldiğine göre size çözüm yolu üretebilirsiniz
Mosimosi Liladrian Bilerek yazdım hanımefendi. İroniden anlamıyorsunuz sanırım. Başlıklar o şekilde açıldığı için alay etmek için yazdım.
Mosimosi Liladrian negatif olan ben miyim? Başlığa bir bakın isterseniz, resmen emir veriyor. Ve dediğim gibi o kelimeleri bilerek yanlış yazdım, bunu açıklamak zorunda kalacağımı bilsem doğrusunu yazardım 🤦🏻♀️