depsizoo prensimgeliyor Kıyafetler halloldu yerleştirdim falan bi günlük bakım şeyleri eksik bide benim doğumdan sonra giyceğimizi alcaz çantayı hazırlayınca bitiyo
Mom789 38 olduk neredeyse ama tık yok gelende yok,heyecan korkuda yok 😂🤷♀️ hazirliklar tamam bekliyoruz sabırsızliktan delircem gelsede bitse diye 😂
Sed22-09 prensimgeliyor evet inşallah bir avazda olur canım hepimiz için ya biran önce olsun istiyorum bir yandan da korkuyorum Allahım sonumuzu hayır etsin inşallah 🤲
Mom789 prensimgeliyor evet normal insallah gelmemezlik yapmazsa normal düşünmeye devam siz sezeryanmi düşünüyorsunuz
Mom789 prensimgeliyor neden zorunlu sezeryan mi kendi isteginle mi🙄 ben sezeryanin oncesi sonrası her aşamasından korktuğum için hic düşünmedim düşünemiyorum
prensimgeliyor @Mom789 bende normalden korkuyorum 🤦🏼♀️ Sancı felan bilmiyorum düşünmek bile zor geliyor kendi isteğimle inşallah 🙏
Mom789 prensimgeliyor hmm anladim ay hayırlısıyla alsaydık bi kucağımıza oh cekcem yapmadığım manyaklık kalmadı gelsin diye yok agri bile yok bomba gibi dinç haldeyim aksine 😂
prensimgeliyor @Mom789 ahhahah maşallah diyin ağrılar sızılar bitmiyor valla 🙈 inşallah hayırla alalım kucağımıza da bekliyoruz bakalım