Arkadaşlar vegeferon kullanan ve yan etki yaşayan var mı ben 2 haftadan uzun süre ishal problemi yasadm bu vitaminden dolayı doktorum aninda biraktirdi bitkisele geçiş yaptıracak zaten bunu kullanan.çoğu kişide ishal oluyormuş .hatta bebeğin tekme atmış olabilir (17 haftayi geçmek uzreyim)hareketleri çok güzel dedi ama bağırsaktan dolayı hissetmemis olabilirsin dedi