Deniiiza Bugün kontrole gittiğimde yanimda oturan bayan kese şekli yassı ise erkek yuvarlak ise kiz oluyo dedi bana sacma geldi ama bu durumu tutan var mi. Bikac arkadasima sordum cinsiyeti belli olan tuttu onlarda. İlk haftalarda sizin keseniz nasildi
Minaaaakk Deniiiza benim oğlumda kese şekli fasülyeydi cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama şimdi ki de kese fasülye şeklinde bu hafta cinsiyeti belli olacak bakalım doğruluk payı var mı bende merak ediyorum
deryakadri Deniiiza benim tuttu bebeğim kesesi yassı armut fasulye gibiydi . Erkek 3-5 gün önce öğrendik ki doktor 18. Haftada pipisi var demişti 💙 kız kardeşimin oğlun da da öyleymiş yassı armut şeklindeydi dedi
Samira67 Deniiiza Benim ilk kızımda yuvarlakti.16 haftalık hamileyim şuan kese uzun muz şeklindeydi dr. Kız dedi geçen hafta bana 🤷♀️
Samira67 Deniiiza aynen bende ona yorarak hep erkek düşündüm kız oldugunu duyunca şaşırdım. 😊 16 haftalığız bu arada değişmez diye düşünüyorum %99 dedi dr.
zehranurr Deniiiza kese doktorun cihazla bakışına göre değişiyor. Bende ilk haftalarda verilen ultrason görüntülerinde kese hep farklı gözüküyor yani.
Yavuzun1annesi2 Deniiiza benimde ilk oglumum kese şekli fasulye gibi bu bebişin kesesine baktım buda yuvarlak ama cinsiyetimiz belli degil gidince yazcam size😃😃
Hatice017 Deniiiza bende uzunlamasına kesem erkek cıktı bende onu biliyorum duydum daha doğrusu ama kısmet allahın elinde 😊