-Mervee Bugun saglık ocagına kontrole gittim tansiyonum 8 5 cıktı ebe düşük baya dedi bu şekilde yaşayan var mı 😔moralim bozuldu😔
Umudumsuun -Mervee canım moralini bozma gebelikte yüksek tansiyon tehlikelidir. Düşüğü dengelemeye çalış bol su ve tuzlu tüket doktorlar hamılelıkte düşük tansiyon severiz derler genelde☺️
csmgh -Mervee Ben de doktoruma arada tansiyonumun düştüğünü söylediğimde düşük tansiyon seni korkutmasın yükselmesin yeter dedi. O yüzden korkmana gerek yok canım. Tuzlu tüket bol su iç ayaklarının altına yastık koyarak uzan.🤗
Naz_01 -Mervee benim de hep 9-7dir hiç bir problem yaşamadım şimdiye kadar.asıl yüksek olursa kötü bir durum bu