Gulce5038 Yine doktor sayfalarında okudum, ilk 3 ayda 11 ile 40 arası normal görünüyor. Doktor bana dedi ki 20 çıkmış 25 olsun deyip ilaç yazdı. Aslına bakarsan daha düşükken progestan kullanmayıp hiçbir komplikasyon yaşamayanları gördükçe de çoğunun doktor abartısı olduğuna inanmaya başladım. En ufak bir şeyde çocuk düşer korkusu yerleştiriyorlar anlamış değilim. Yine güvendiğim tıp alanında ehil insanlar bir bebeğin öyle kolay kolay düşmeyeceğini söylüyor hususi sağlıksız döllenmiş bir gebelikte ne yapılırsa yapılsın bebeğin düşeceğini söylüyorlar. Hem Allah ac kitabında da buyuruyor ki; “Sonra o nutfeyi (sperm damlasını) sağlam bir yere yerleştirdik.” (Muminun/13) Bu da bana ayrı bir güven veriyor 😊