Semaselcuk canım mümkünse açık havada ya da bi komşunun evinde ekmek arası peynir domates yanına da bitki çayı ve açık çay. Bende yeni atlattım bu durumu 13+1 im şuan ve yiyebildiğim tek buydu. Bide meyve yiyebiliyordum mandalina portakal elma o kadar. Dene bakalım. Kendi evinde yiyemezsin ya komşuna git akraban varsa onlara git ya da açık havada balkonda falan.