Ceylansare34 Bebeğim çok gazlı ıkınmaktan uyumuyor metsil sab simplexs biogia hepsini denedim fayda yok nurse harweys şurup alıcam ama aç karna mı daha faydalı olur tok karna mı yardımcı olur musunuz
Busbushatun Ceylansare34 bana emzırmeden once vermemı ıstemıstı doktor dıye hatırlıyoruö canm ama faydasını gormemıstımm
Sedakbyk Ceylansare34 oglum cok gazliydi sadece biogia ise yaramisti,banyodan sonra karnina losyonla masaj yapin ayaklarini karnina dogru itin,ayaklarini sicak tutun sizde bol bol rezene kimyon cayi icin.
Heather Ceylansare34 Gazın tek ilacı zaman malesef. Birde nette egzeraizler varya bebeğe masaj yapılan onlar. Diğer hiç birşey asla kesmiyor.
Ceylansare34 Sedakbyk hepsini yapıyoruz ama hiç işe yaramıyor kıpkırmızı oluyo ıkınmaktan teşekkür ederim önerileriniz için
beren_r Ceylansare34 gaz damlasini hergun ayni saatte vrmenz lazm tokken yda açken frketmezdi hp ayni saatte verirdm bn ilk kizimda.birde kimyonli su icn cok işe yariyor.tabi rezene ve szde kendinizi uşutmeyin bebeginde ayagi sicak olsun .ve zmanla ins hallolucak .hamak da yapabilrsnz oda işe yariyor😊