Minikmucizem10 Benim testimde bu şekildeydi ilk kan verdiğimde 20 çıktı 2.sini istedi doktor 40 olursa saglikli gebelik diyebiliriz dedi 90 çıkmıştı cok şükür tekrar kan testi verin derim adet söktürücü kullanmaktan sa
Gamzegamze49 Sinemsyil ben de günüm geçmişti ve hamile olduğumu bilmiyordum bu testlerden aldım 2tane yaptım ikisi de negatif çıkmıştı ama bu mavi olan testlerde sıkıntı var ben aynı gün gidip 2tane de beyazdan almıştım ikisi de pozitif çıkmıştı bence mavi olandan denemeyiniz derim yanıltılabiliyorlar
Sinemsyil Gamzegamze49 hassas testte yaptım pozitif çıktı kanda verdim 41.6 çıktı yani gebelik var ama değerimin yükselmesi gerek