Meltemce muhtemelen öyle. Bu ay ovüslasyon testi ile takip etmiştim, adeti 1 sayarsak 23. Gün yumurtlama gördüm ve değerlendirdik. 1 hafta sonrası da adet olmam gerekiyordu. 23. Gün geç yumurtlamaya giriyor. Umarım güzel yorumlarımız ve tahminlerimiz tutar 🙏🏼