Annebebekli Merhabalar 24 haftalık hamileyim tansiyonun büyük 137 küçük 80 çıkıyor. Büyük tansiyin 14 uzeri olursa doktora gidin diye yazıyor. Böyle olan var mı sonradan düzelen teşekkürler
bngs_irem Annebebekli dışarıya felan cıktıysan sıcaktan güneşten anlık çıkmıs olablr tansiyonun biraz bekle tekrar ölç istersen canım