27+4 gebeyim dünden beri sancım var ve doktorum bebek aşağıda baya erken doğum riski var dedi adalat crono verdi ama araştırdım tansiyon ilacı olarak biliniyor ve gebelerde kullanılmamalıdır diye yazıyor kafam karıştı doktoruma sordum o da hyr Bi sakıncası yok sancıyı önlesin diye verdim onu hatta günde 5-6 kez içebilirsin dedi gebe olup da kullanan var mı acaba