Derinimm 35+6’yız. Aynı durum bizde de mevcut. İki gündür adet sancısı gibi bir sancı var, sürekli tuvalete gitme isteği. Ya yalancı sancılar ya da rahim incelmesi yaşanıyor anladığım kadarıyla. Doğum sancısının da bu adet sancısının nefes kesen türünden olduğu söyleniyor. Benim de ilk gebeliğim, o yüzden anca bu kadar fikir verebilirim.