fatmArslan06 Kizlar dünden beri belime adet ağrısı gibi ağrı giriyor suan bile hala devam ediyor geliyor gidiyor karnım da ağrıyor kasiklarım normal mi kanama su gelmesi gibi bisey yok sirtimdan belime dağılıyor geçiyor sanki dogurcam
depsizoo fatmArslan06 bende hasta olcakmış gibi ağrı oluyo geçiyo geri geliyo geri gidiyo bazen uzun sürüyo 30+4 üm
Seyma46-46 fatmArslan06 Evet normal bende de başladı sırt bel ağrısı. Bebekde kasıklarıma baskı yaptıkça ağrılar oluyor.
ogrencianne35 depsizoo çok ayakta kalındığı zaman da oluyor demek ki siz de de sürekli dinlenmekten oluyor
svdmm16 fatmArslan06 canım bende 31 haftalığım hiç ağrım yok ama doktorum ader gibi agrın olursa yat dinlen yine de gecmezse muhakkak hastaneye gel demişti son kontrolde geçmezse kontrole git bence
fatmArslan06 svdmm16 dinlenince geçiyor kuzum kimseden fayda yok her isimi kendim görüyorum mecbur ayakta kalınıyor bide üşüttüm dondurma buzlu su içmiştim birazdan kemiklerim ondan ağrıyor bide bu boğuk havalarda benim kol bel bacak omuz ellerime kadar agriyor yagisli havalarda yağmadan da rahatlamıyor romatizma var 😫😫😫
BorasMom fatmArslan06 çok zor bende de eklem romatizması var hamilelikte hiç çekilmiyor bu havalarda iyice ağrı yapıyor 🙈
Durubatu fatmArslan06 30+4 üm dün aynı tarif ettiğiniz gibiydim çünkü pazar günü çok yoruldum dün hiç bişey yapmadan dinlendim bugün daha iyiyim geçer inşallah merak etmeyin devam ederse tabi doktorunza bı sorun
fatmArslan06 Durubatu bakalım inşallah bisey çıkmaz erken doğum yapmaktan korkuyorum hala geçmeyen sırt ve bel agrım var bi duşa giricem karnimda da ağrı var bigun bide sürekli ıslaklık hissediyorum
OznurAlaca fatmArslan06 eğer düzenli olarak artış yaşıyorsan ağrılarda erken doğum riski olabilir hastaneye git serum ve midilant diye bir ilaç var onu veriyorlar ve geçiyor geç kalma ne olur ne olmaz
Arenn fatmArslan06 28+2 yim dun post acmistim bel ve sirt agriisiyla anlattiginizla birebir ayni hicmi sorun yok demekki karin buyudukce agirlik merkezi degistigi icin sirt bel agrisi oluyor anam hicbiseylede gecmiyor icim darlandi
leyla_ok fatmArslan06 O bende de oluyor.Yatarken ters yatıyorum uzanırken belime yastık koymuyorum birde yorulunca oluyor.Ama tabi ki Doktorunuza iletin bir söyleyin.
Senemunlu fatmArslan06 bu haftalarda doktorum.normsl demisti. Yalanci kasiomalar3 basladi. 2 gebeligimdede regle agriis gibi agri cekiyordum belim cok agriyordu . Dus iyi geliyordu bana