Kızlar benim 5 martta bir dusugum oldu(sagliksizgebelik) ve 31 Mayıs’ta 2. Gebeliğimi öğrendim.
31 Mayıs beta hcg 18,6 çıktı
7 Haziran da beta hcg 886.1 çıktı
Aile hekimim çok yukselmemis yukselmesi gerekirdi her ihtimale karşı kadin doguma hemen git dedi. Bizde saat 17.00 a randevu aldık. Korkuyorum. Böyle bir artış yaşayan var mi?