momsboys Birkiz ya ne güzel cok sevindim saglıkla kucagına al kuzum acaba ben ne zaman dogurcam normal dogum olunca hep bir bekleyiş🥲 37+3 üm bugun senin kaç haftalık
Nimet_Gamze34 Birkiz benimde aynı tarihe gelme durumu var. Biz haftaya doğum planı yapıcaz. 17 24 haziran demişti. 17 sinden kontrolüm var. 21 i der gibi düşünüyorum. 20 si olsun isterdim ama babalar günü.
Birkiz Nimet_Gamze34 pazar günü oluyor yasaklar falan benımde aklıma geldi de birde 21.06.21 tarihte güzel diye öyle düşündük
momsboys Esra_80 catı muayenesi olmadım daha ama doktorumun tavsiyelerine uyuyorum yürüyüş hurma ahududu cayı korunmasız ilişki squat merdiven inmek vb