Merhaba hanımlar. Kızkardeşim gebelik istiyor daha adetine 5 gün var ama dayanamayıp test yaptı. Ben hamile değilsin dedim ama o yinede size b sormamı istedi. Kendi hesabı yok o yüzden ben size sormak istedim. Adete 5 gün kala negatif çıksa yinede hamilelik olabilir mi?
