merveyoldas_ ya aslında kesin değil bence 250 gram eksik 250 gram fazla diyorlar ya hep doktorlar
benim daha çok tabimden dolayı sezeryana karar verdik hiç acilmam yok günler geçiyor sancim kasilmada yok ki doktor rahim kasların çok dar ddi isterdim herşey normal seyrinde gitsin ama bebegimin sağlığı daha önemli rahimde sıkışabilir ddi doktor çok korktum öyle deyince ondan sezeryan istedim yoksa bu haftaya kadar beklemez 15 gün önce sezeryanla doğum yapardım