esradinar Kızlar son 8 güne girdik bugün kontrol vardı bu hafta kendisi gelir dedi doğum korkusu sardı bilmiyorum ne yapacağım 🙄🙈kızımla sizlerden dua istiyorum ❤️
Rabiiakaradas esradinar bende heyecanla doguracağım günü bekliyorum canımm ben kadın dogum hemsiresiyim cok kez şahit oldugum birşey tarifsiz olacak kadar cok guzel bence kavusmayı ve kolay gececeğini düşün bolca dua et 🤲🏻❤️
esradinar Rabiiakaradas Rabiiakaradas sizde varmı peki doğum korkusu ? Bu işlerin içinde olan birisi olarak ☺️ Hiç korkum yoktu bugün sardı bende anlamadım ☺️ Rabbim evladınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Rabiiakaradas esradinar doğal olarak var tabi ama az 😅bizim 78 günümüz kaldı dogum anını çok görüdüğüm için çok aşırı korkmuyorum aslında sadece sancıdan çekiniyorum ondan sonrası bir tık daha kolay gibi
Mahiye_Nur51 Bizde son 17 😨 korku kapladı içimi iyice ne yapacağım bilmiyorum bu hafta çatı muayenesi olucam ondan bile çok korkuyorum nasıl doğurcam Allah bilir 😐😄
esradinar Mahiye_Nur51 çatı muayenesi 15 gün önce oldum hiç acısı olmamıştı bugün gene yapıldı bugün acıdı işin gerçeği ondan sonra korku sardı beni de 🙈Rabbim yardımcımız olsun tüm hamile annelerin ❤️
endobeybi esradinar bende korku yoktu ama benimkisi de gelmemeyi geçti 🙃 hayırlısı olsun, kolay bi doğum olsun inşallah
esradinar EErdem eğer bu hafta içinde kendisi gelirse hayır ama gelmezse 16 Haziran da suni sancı ile açılmanı sağlayıp doğuma alacağım dedi
zeynep00 esradinar bence doğum anı çok güzel bir süreç ve çok sabır gerektiren sadece bebeğinizi düşünün ve hiç kötü düşünmeyin